მოსავლის როტაციის ეფექტი
მოსავლის აღება და შენახვა
მცენარეთა სისტემური დაცვა
სასუქის მიზნობრივი გამოყენება
დათესვის მეთოდები
ნიადაგის კულტივირება
მაღალი ხარისხის ხორბლის შერჩევა-მომზადება
ბიომრავალფეროვნების ინტეგრირებული მართვა სამხრეთ კავკასიაში
სატყეო სამეურნეო ღონიძიებები
ბუნებრივი განახლება და მისი ხელშეწყობა
ეკოსისტემაზე დაფუძნებული ტყის მართვის კონცეფცია
ხე ტყის უსაფრთხო მოპოვება
ნიადაგის ზედაპირული ეროზიის საწინააღმდეგო ბიოსაინჟინრო სამუშაოები
ნიადაგის ზედაპირული ეროზიის საწინააღმდეგო ბიოსაინჟინრო სამუშაოები
ნიადაგის ზედაპირული ეროზიის საწინააღმდეგო ბიოსაინჟინრო სამუშაოები
ნიადაგის ზედაპირული ეროზიის საწინააღმდეგო ბიოსაინჟინრო სამუშაოები
ჟურნალი "პროფესიული განათლება" N1-2021
ჟურნალი "პროფესიული განათლება" N2-2021
ჟურნალი "პროფესიული განათლება" N3-2021
ჟურნალი "პროფესიული განათლება" N4-2022
ჟურნალი "პროფესიული განათლება" N5-2022
ჟურნალი "პროფესიული განათლება" N6-2022
ჟურნალი "პროფესიული განათლება" N4 (7) -2022
ჟურნალი "პროფესიული განათლება" N5 (8) -2022
ჟურნალი "პროფესიული განათლება" N1 -2023
სტუდენტი პროფესიულ საგანმანათლებლო პროგრამის თეორიულ ნაწილს გადის კოლეჯში, ხოლო პრაქტიკულს კი - საწარმოში. დამსაქმებელი ჩართულია, როგორც სტუდენტის შერჩევისა და სწავლების პროცესში, ასევე მის შეფასებაშიც. ცალკეულ შემთხვევებში სტუდენტებისთვის ხელმისაწვდომია მინიმალური ანაზღაურებაც, სტიპენდიის სახით და პროგრამის წარმატებით დაძლევის შემთხვევაში, დასაქმების გაზრდილი შესაძლებლობები. დამსაქმებლისთვის უზრუნველყოფილია კვალიფიციური ადამიანური რესურსის მიღების შესაძლებლობა, ნაკლები დანახარჯებით. სამუშაოზე დაფუძნებული სწავლების პროცესში, საგანმანათლებლო დაწესებულებებთან პარტნიორობის საკითხებზე, უნდა მიმართონ სასურველ ავტორიზებულ საგანმანათლებლო ინსტიტუციას.
კვალიფიციურ სამუშაო ძალაზე დამსაქმებელთა მოთხოვნების დაკმაყოფილების მიზნით შექმნილი პარტნიორობის ეს მექანიზმი, ითვალისწინებს დასაქმებული ან სამუშაოს მაძიებელი პირების მომზადებას ან/და გადამზადებას, ფორმალური განათლების ფარგლებში. ნებისმიერი კერძო იურიდიული პირი, შესაძლებელია გახდეს სასერტიფიკატო პროგრამების პროვაიდერი და უზრუნველყოს მის მიერვე შერჩეული მსმენელების უნარების განვითარება, ცალკეული პროფესიული ამოცანების შესრულების მიზნით. კომპანია უფლებამოსილია მიიღოს სახელმწიფოს დაფინანსება, პრიორიტეტულ სექტორებში შექმნილი პროგრამების მსმენელთა სწავლებისათვის.პროცედურული გზამკვლევი ხელმისაწვდომია აქ - როგორ გავხდე პროვაიდერი
საჯარო-კერძო პარტნიორობით ახალი საგანმანათლებლო დაწესებულების შექმნა საუკეთესო პრაქტიკას წარმოადგენს. მოდელი აუმჯობესებს განათლების ხარისხს და უზრუნველყოფს მართვის ეფექტიანობას. საჯარო და კერძო სექტორის ერთობლივი ინვესტიცია და გაზიარებული პასუხისმგებლობები უზრუნველყოფს შრომის ბაზრის მოთხოვნების შესაბამისი კადრების მომზადებას პროფესიული განათლების საფეხურზე. სახელმწიფო, კერძო სექტორთან პარტნიორობის შესაძლებლობებს, როლსა და უფლებამოსილებებს, საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად, იმ ცალკეული ინიციატივების საფუძველზე განიხილავს, რომლებიც რეფორმის პრიორიტეტებს შეესაბამება. არსებული პროფესიული საგანმანათლებლო დაწესებულებების მართვის ეფექტიანობისა და ხარისხის გაუმჯობესების მიზნით, სახელმწიფო ხელმისაწვდომს ხდის კერძო სექტორისთვის, გარკვეული სახელშეკრულებო პირობებით და ვადით, საჯარო პროფესიული საგანმანათლებლო დაწესებულების მართვის ფუნქციის გადაცემას. პარტნიორი კერძო სექტორიდან, საკონკურსო პირობების საფუძველზე ვლინდება.